، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافر بهار

شکلاتم تولدت مبارک

1393/12/18 13:47
نویسنده : بابا
541 بازدید
اشتراک گذاری

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی، 

ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت،  چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگین شکر گوییم. ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه 

دیوانه ی مهربانی توام. . .  

ای بهترین چه خوب شد ک به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی 

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت 

عزیزتر از جانم تولدت هزاران بار مبارک. 

دوستت دارم پسرک خوش رویم کنار تو مادرانگی هایم جاودانه شده،  به یمن بودنت خوشبخت ترینم. . . 

عسلم امسال هم خردادماه رو اردبیل بودیم و من ب دلیل داشتن امتحان تصمیم نداشتم که برات جشن تولد بگیرم،  ولی عمو محمدرضا شرمنده کردن و برات کیک تولد به شکل کفشدوزک سفارش دادن ک خیلی قشنگ و خوشمزه بود واقعا دستشون درد نکنه، خوشحالمون کردن و طاهاجون با دیدن هدیه های جور واجور عمو محمد در پوست خود نمی گنجیدلبخندعمه مهناز و زن عمو الناز و سه نازنازم واسه تولد دعوت بودن، ممنون از حضور گرمشون وسپاس گزار واسه هدیه های قشنگشون،  از مامانی و بابایی هم ممنونم که تدارک این جشن رو دیده بودن. ولی متاسفانه باباجون تو جشن تولد 2سالگی گل پسری نبودن و شاید همین مسئله من رو برای گرفتن جشن تولد مردد می کرد. 

امیرعلی جونم واسه عشق من یه عروسک پولیشی کادو دادن ک طاها جون خیلی دوسش داره، ممنون امیرعلی مهربون. مامانی زهرا هم پکیج آموزشی تراشه های الماس خریدن ک انشاالله بتونم با طاهاجون کار کنم و از این هوشی که خدا به پسرکم عطا کرده بهره بگیریم.

گل پسرم ممنون که هستیماچ

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مسافر بهار می باشد